Przeprowadzki biur i firm z DTD Warszawa

Przeprowadzki biur i firmy Warszawa

Przeprowadzka biura i firmy to zawsze duże wyzwanie logistyczne. Wiąże się nie tylko w bezpiecznym przewozem mebli i sprzętów biurowych, ale i z taki zaplanowaniem całego przedsięwzięcia, by przeprowadzka biura, czy też całej firmy przebiegła szybko i nie zablokowała pracy. Zależnie od wielkości firmy kwestia przeprowadzki jest zadaniem na kilka godzin lub dni. Aby zminimalizować czas potrzebny do jej realizacji warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

DTD Przeprowadzki Warszawa – nasza charakterystyka:

  • Obsługujemy zarówno duże korporacje jak i małe, rodzinne firmy.
  • Jesteśmy otwarci na stałe kontrakty z innymi firmami dotyczące przemieszczania stanowisk pracy.
  • Jesteśmy gotowi do pracy w godzinach nie utrudniających pracy biura przez 7 dni w tygodniu.
  • Posiadamy odpowiednie materiały opakowaniowe: kartony, papier, folia, strecz, koce.

Kompleksowe usługi przeprowadzki biur i firm

Firma DTD Przeprowadzki Warszawa oferuje rzetelną pomoc w przeprowadzkach biur. Zajmujemy się spakowaniem wszystkich dokumentów i sprzętów biurowych, także wielkogabarytowych, np. kserokopiarek lub sejfów. Zabezpieczymy rzeczy, pakując je w taki sposób, by później łatwo można było odtworzyć potrzebne miejsca pracy w nowym miejscu. Ma to ogromne znaczenie dla czasu naszej pracy – dzięki odpowiedniemu zapakowaniu wszystkich mebli i sprzętów w łatwy sposób je później wypakować w nowym miejscu. Skraca to czas potrzebny do przeprowadzki biura.

Dla naszych klientów dostarczamy wszystkie niezbędne pomoce do pakowania:

  • opakowania,
  • taśmy klejące,
  • folie stretch
  • i inne elementy.

Kartony wypożyczamy w ramach przeprowadzki – GRATIS!

Każda usługa przeprowadzki wymaga indywidualnego podejścia ze względu na różnorodność przewożonego mienia oraz różne warunki lokalowe (usytuowanie w budynku) mające wpływ na trudność prac.

Bezpłatna wycena !

Aby uniknąć niespodzianek nasi konsultanci dokonują wyceny prac na podstawie wizji lokalnej planowanej przeprowadzki.

W ramach przeprowadzek :

  • opracowujemy harmonogram naszych działań
  • dostarczamy materiały opakowaniowe
  • oznakowujemy przeprowadzane mienie
  • pakujemy stanowiska pracy , magazyny , kuchnie, archiwum itp.
  • demontujemy meble w niezbędnych przypadkach
  • zabezpieczamy meble, szlaki komunikacyjne
  • rozłączamy sprzęt elektroniczny
  • transport
  • relokacja
  • odbiór pustych opakowań

Cała przeprowadzka jest koordynowana przez managera

Odpowiednie przygotowanie się do pakowania pozwala  na bezpieczne zapakowanie wszystkich, także cennych i delikatnych sprzętów.  Wszystkie meble, które tego wymagają zostają przez nas zdemontowane, aby bezpiecznie mogły zostać przewiezione w nowe miejsce. Wyniesienie mebli i sprzętów biurowych do samochodu odbywa się z należytą uwagą – dbamy o to, aby nie uszkodzić Twoich rzeczy. Po zapakowaniu transportu do naszych ciężarówek bezpiecznie transportujemy je do nowego biura. Nie musisz obawiać się, że podczas transportu zdarzy się nieprzewidziany wypadek – każda z obsługiwanych przez nas przeprowadzek jest ubezpieczona. Dlatego bez obaw możesz czekać na przywóz swoich rzeczy do nowego miejsca.

Po wniesieniu rzeczy do biura i ich wypakowaniu, zabieramy zużyte opakowania i sprzątamy. Dzięki temu nie musisz obawiać się, że pracownicy po przyjściu do nowego biura będą musieli martwić się o nieporządek  swojego miejsca pracy.

Czas potrzebny do przeprowadzki biura

Usługa przeprowadzki biura często wiąże się z potrzebą szybkiego zrealizowania usługi – wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oferujemy pomoc całodobową. Po oszacowaniu czasu potrzebnego do przeprowadzki biura nasi pracownicy zaproponują najwygodniejszą godzinę, np. piątek po popołudniu lub sobotę rano. Staramy się tak planować przeprowadzkę biura, by umożliwić firmie pracę bez straty czasu. Wizja lokalne zarówno dotychczasowego miejsca pracy jak i nowego biura pozwala zapobiec ewentualnym problemom związanym z niedogodnościami w terenie, np. wąskimi klatkami schodowymi czy brakiem windy. W ten sposób nasi pracownicy są rzetelnie przygotowani do zlecenia przeprowadzki biura.

Dlaczego DTD Przeprowadzki Warszawa?

Jeżeli planujesz przeprowadzkę biura, firmy wybierz sprawdzone usługi oferowane przez DTD Przeprowadzki Warszawa. Od wielu lat pomagamy klientom firmowym w przeprowadzkach biur i firm, dlatego mamy doświadczenie potrzebne do odpowiedniego zabezpieczenia przewożonego sprzętu oraz jego bezpiecznego transportu. Zaufaj profesjonalistom i wybierz sprawdzony zespół pracowników, którzy pomogą ci w przeprowadzce biura. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Zapraszamy do kontaktu!

Wyświetlenia: (1089)

Szybki kontakt
Tel. 602 212 745
email: info@dtd-przeprowadzki.pl
Formularz kontaktowy

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Temat

Twoja wiadomość

captcha